Tank Motorunun normal motordan fərqi nədir?

Tank Motorunun normal motordan fərqi nədir?

Tank mühərrikləri əsasən dizel mühərrikləridir. Lakin onun struktur tələbləri bu gün istifadə olunan avtomobil mühərriklərindən tamamilə fərqlidir. 15 ton ağırlığında yüngül ZPT-lərdən, 65 ton ağırlığında əsas döyüş tanklarına qədər tamamilə fərqli siniflər var. Ağır tələblərə cavab vermək çətin olduğuna görə, onun istehsalı və inkişafı çox baha başa gəlir. Tanklarda ton başına qəbul edilən gücün 20-25 at güclü olacağı gözlənilir. Bu hesablama ilə, 65 ton ağırlığında bir əsas döyüş tankının 1400 at gücünə sahib bir mühərriyə ehtiyacı var.




Bugünkü nəqliyyat vasitələrinin mühərrikləri sabit maksimum tork rejimində və maksimum qaz rejimində işləmir. Daim tam qaz istifadə edilməyən mühərriyin ömrü uzun olur. Ancaq Tank mühərrikləri təyinatı gərəyi döyüş vəziyyətində tam qaz rejiminə tab gətirməyə məcburdur. Normal mühərrikdə qaz pedalını az və ya çox basmaq mümkündür, ancaq Tank mühərriklərində belə bir vəziyyət yoxdur. Döyüş şəraiti üçün hazırlanmış bir mühərrik davamlı qazda işləmək kimi ağır tapşırığa tab gətirə bilməlidir. Bunun üçün həm material keyfiyyətinin yaxşı olması, həm də daha qalın bir blok həndəsəsi tökmək lazımdır. Bu səbəbdən mühərrik həm ağırdır, həm də materialın keyfiyyəti son səviyyəyə qədər yaxşılaşdırılmalıdır.



Tank gövdəsindəki məhdud yer səbəbindən V və ya W tipli mühərrik tipi istifadə olunur. Məsələn, MTU tərəfindən istehsal olunan 1500 at gücündə mühərrik V12 və 27 litrlik bir mühərrikdir. Beləliklə, silindrdə təxminən 2 litr həcm var. Bunu bu gün istifadə olunan 1,6 litr həcmli avtomobillərlə müqayisə etsək, həqiqətən yaxşı bir həcmdir. Mühərrikin müqavimət xüsusiyyətlərini qaçılmaz şəkildə qarşı-qarşıya qoymalı olacaqsınız, çünki piston qolları və piston termomexanik gərginlik həddləri baxımından çox yüksək dəyərlərə məruz qalır.

Bəs bu qədər böyük mühərrik necə soyudulur? Porşen və Porşen çubuklarının soyuması gözlənilən hidravlik mayenin təzyiq göstərəcəyi yağ pompasından tutmuş, silindr başını soyudacaq su gödəkçələrinin dizaynına qədər, həm istilik, həm də istilik təhlili metodları ilə bütün soyutma detallarını yoxlamaq lazımdır. Krank çıxışında maksimum 1500 at qüvvəsi verəcəyi gözlənilən bir mühərrikin parazitar itkisinin az olmayacağı açıq-aşkar ortadadır. Nəzərə alsaq ki, 550 at gücündə CAT mühərrikinin soyutma fanının ən pis vəziyyətdə 100 at gücünü çəkməsi, xüsusən 1500 at gücündə bir mühərrikdə lazım olacaq fanın gücü. Konsepsiya dizaynında hava axını sürətini iki dəfə artırmaq üçün fan gücünü 8 dəfə artırmaq lazımdır. Bu vəziyyətdə, soyuducu maye olan Ram Air əlavəsi hərbi maşınlarda azalmağa doğru gedir.



Belə yüksək güc ehtiyaclarında, porşen və krank milinin məruz qalacağı mərkəzdənqaçma gərginliyi səbəbindən çox geniş bir rpm (dövr) aralığı yoxdur. Effektiv işləmə sürət həddinə turboşarjın məhdudiyyətləri əlavə olunarsa, dizayn ediləcək turboşarjın optimallaşdırılmasına illər sərf olunur. Tərtib ediləcək turbomühərrik də standart bir turbomühərrik olmayacaqdır. Ən yaxşı halda, ikiqat turboşarj və tənzimlənən bıçaqlar tələb olunur. İntercooler bölgəsindən yer qazanmaq istəyiriksə, əmici boruya inteqrasiya olunmuş bir su soyutma sistemi də yoxlamaq olar. Bununla birlikdə sistemin tələblərinə cavab vermək çətindir. Bu, turbomühərrikin ümumi xarici tələblərinin yalnız bir hissəsidir. Daxili performans hissəsi ekspertizanın başqa bir sahəsindədir.

Hərbi standartların tələbi olaraq, mühərrikin hündürlüyü məhdud olduğuna görə quru yağlama sistemi olacaqdır. Yəni, mühərrikin altındakı krank mili fırlanması ilə qismən təzyiq edə bilən yağ karteri olmayacaqdır. Yağ çəni çöldə olduğundan, porşenləri təzyiqli yağ ilə soyutmaq üçün detallı dizaynla məşğul olmaq lazımdır.

Mühərrik geniş bir xarici temperatur aralığında işləməlidir. -45 dərəcədən 55 dərəcəyə qədər geniş bir ərazidə problemsiz şəkildə işləmə bacarığı hər ssenari və şərt üçün fərqli tətbiqlər gətirir. Mühərriyi əvvəlcədən isidən sistemdən tutmuş, soyutma sisteminin işinə qədər hər şey tamamilə fərqli tələblərə cavab verməlidir.


Rəylər

Oxşar məqalələr

Changan F70 Pickup

Changan F70 Pickup

Yeni Krossover Changan CS75 Plus

Yeni Krossover Changan CS75 Plus

Modern və Kompakt. Changan CS15

Modern və Kompakt. Changan CS15

Changan CS95 SUV

Changan CS95 SUV

Yeni Changan Eado DT

Yeni Changan Eado DT

Yeni 2020 Bmw 5-ci Seriya

Yeni 2020 Bmw 5-ci Seriya